Celem badania jest analiza jakości i efektywności działań organizacji w zakresie komunikacji zewnętrznej (z klientami, kontrahentami, liderami opinii) i wewnętrznej (z pracownikami, akcjonariuszami). Ocenie podlega funkcjonalność i skuteczność stosowanych w firmie sposobów, typów i form komunikowania się. Monitorujemy wykorzystanie poszczególnych narzędzi komunikacji, organizację działań komunikacyjnych, a także kompetencje i deficyty komunikacyjne pracowników. Audyt komunikacyjny jest kompleksową diagnozą zorientowaną na określenie silnych i słabych stron obecnego systemu komunikacji w firmie oraz zidentyfikowanie potrzeb i preferencji pracowników odnośnie do komunikacji wewnętrznej. Audyt pozwala ustalić m.in., jak często organizacja pojawiała się do tej pory w prasie, radiu i telewizji, jakie kanały komunikacji wykorzystywała, jaki był wydźwięk publikowanych materiałów prasowych, jakie tematy interesowały dziennikarzy oraz które narzędzia media relations przynosiły najbardziej oczekiwany efekt.
Cele audytu komunikacyjnego:
-Dostarczenie informacji pozwalających doskonalić politykę komunikacyjną organizacji
-Dostarczenie informacji na temat efektywności podejmowanych działań komunikacyjnych
-Dostarczenie informacji na temat efektywności aktualnego systemu komunikacji wewnętrznej, w tym jego organizacji, struktury i zawartości przedmiotowej
-Dostarczenie informacji na temat potrzeb i preferencji komunikacyjnych interesariuszy wewnętrznych i zewnętrznych
-Podniesienie jakości i efektywności pracy organizacji poprzez likwidację luk komunikacyjnych i niwelowanie obszarów problemowych będących barierami w skutecznej komunikacji
Quality Institute sp. z o.o. sp. k.
ul. Wolnego 4/200
40-857 Katowice
tel. /32/ 704 60 63
tel. kom. 517 765 212
e-mail: biuro@instytut-zarzadzania.pl
Numer KRS: 0000516239
Sad Rejonowy Katowice-Wschód
Wydział VIII Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sadowego
REGON: 24361547200000
NIP: 6342829503
Dawna nazwa Spółki: Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości sp. z o.o. sp. k.
Odwiedzając stronę Quality Institute, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego komputera, zmień ustawienia przeglądarki.