Rolą kryzysowego public relations jest przeprowadzenie organizacji przez sytuację trudną, mogącą zagrażać jej pozycji rynkowej, marce i wizerunkowi. Z sytuacją kryzysową mamy do czynienia wówczas, gdy zespół okoliczności zewnętrznych i wewnętrznych wpływa na organizację w taki sposób, iż zaczynają się i trwają w niej zmiany o negatywnych skutkach dla reputacji firmy. Kryzys stanowi istotne wyzwanie dla zarządzania komunikacją - wymaga przewidzenia potencjalnie niebezpiecznych sytuacji i przygotowania procedur reagowania na nie, a także ustalenia procedur obiegu informacji, tak w wymiarze wewnętrznym, jak i zewnętrznym.
Celem szkolenia, adresowanego do marketerów, menadżerów komunikacji, rzeczników prasowych i specjalistów ds. PR, jest przekazanie praktycznej, aplikacyjnej wiedzy na temat:
-roli komunikacji w kryzysie
-warunków zapewniania skuteczności i efektywności komunikacji w sytuacji kryzysowej
-zasad projektowania strategii PR na wypadek zaistnienia sytuacji kryzysowej
-narzędzi public relations mających zastosowanie w sytuacji kryzysowej
-zasad komunikacji w sytuacji kryzysowej, w tym zasad komunikacji z mediami
Treści kształcenia:
-Public Relations w ujęciu marketingowym i społecznym
-pojęcie kryzysu
-typologia sytuacji kryzysowych – co z tego wynika dla zarządzania komunikacją?
-skuteczna komunikacja w kryzysie i jej determinanty
-procedury obiegu informacji w sytuacji kryzysowej
-narzędzia kryzysowego PR i ich specyfika
-media relations w kryzysie
Metody dydaktyczne:
-Wykład z prezentacją multimedialną
-Praca z filmem
-Praca z kamerą
-Burza mózgów
-Dyskusja
-Analiza przypadków
Quality Institute sp. z o.o. sp. k.
ul. Wolnego 4/200
40-857 Katowice
tel. /32/ 704 60 63
tel. kom. 517 765 212
e-mail: biuro@instytut-zarzadzania.pl
Numer KRS: 0000516239
Sad Rejonowy Katowice-Wschód
Wydział VIII Gospodarczy
Krajowego Rejestru Sadowego
REGON: 24361547200000
NIP: 6342829503
Dawna nazwa Spółki: Instytut Zarządzania i Rozwoju Jakości sp. z o.o. sp. k.
Odwiedzając stronę Quality Institute, wyrażasz zgodę na używanie plików cookies (ciasteczek). Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane w pamięci Twojego komputera, zmień ustawienia przeglądarki.